Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΠΟΙΟΣ Π@@ΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΣΑ ΧΡΩΣΤΑΩ;



Επειδή βαρέθηκα πλέον να ψαχνω (εδώ και 1 χρόνο) για να ανακαλύψω το επτασφράγιστο μυστικό της Ελλάδας, μήπως (τυχόν) μπορεί κάποιος καλός άνθρωπος (ο Καζάκης,ο ΓΑΠ,ο Πάγκαλος , ο καμαριεροπνιχτης καποιος ανώνυμος , δεν κάνω διακρίσεις...) να μου παρουσιάσει τα (υπάρχοντα) στοιχεία για το :

1.Πόσο είναι το πραγματικό χρέος της Ελλάδας από το 1821 και μετά(όταν κάποιοι - και όχι όλοι) άρχισαν να αρπάζουν μιζες από δάνεια;
Θέλω αριθμό!! πχ 351.987.456.603 δις ευρώ και 52 λεπτά...

2.Πόσο είναι το πραγματικό ποσοστό τόκων επί του πραγματικού χρέους που είπαμε παραπάνω;
Θέλω νούμερο!! πχ 61,567 % (δηλ 231.987.567 δις ευρώ και 1 λεπτό)

3.Πόσο είναι το ποσό που πληρώνω κάθε χρόνο σε τόκους εξωτερικών δανείων προηγουμένων δεκαετιών-εκατονταετιών (πχ 20.616.983 δις ευρώ και 92 λεπτά...)

4.Ποιοί π@@στ@δες (της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας) προσυπέγραψαν τα δάνεια (προηγουμένων δεκαετιών-εκατονταετιών), με ποιό επιτόκιο ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ; (Θέλω ονόματα και ημερομηνίες πχ Κυρμήτσος Παπαοικογενοιοκρατούμενος, 1η Απριλίου του 1821)

5.Ποιοί π@@στ@δες (της εκτελεστικής μονάχα εξουσίας) "εκτέλεσαν" τις παροχές δανείων και πόσα έβαλαν στις τσέπες τους από το 1821 και μετά (διάσπαρτα στοιχεία έχω βρει ακόμα κι εγώ,στο internet)...

Μόλις ο καλός άνθρωπος, που λέγαμε στην αρχή , μου δώσει τα παραπάνω στοιχεία (χωρίς σάλτσες και σχόλια) τότε ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ Π@@ΣΤΗ ΘΑ ΚΡΕΜΑΣΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ...

Και καθώς ,ελπίδες για ενημέρωση δεν έχω από Δεινοσαυρο-Τριαντακονταετείς (και βάλε,και βάλε) κομματικούς ινστρούχτορες,ΑΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ , ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!
Θα μου πεις βέβαια ότι, ΣΤΙΣ 27 ΜΑΙΟΥ ΤΟΥ 2011, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ,Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ (φοβερός όρος) ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (δηλ ο Καρατζακλοουν,οΣφουγγαρακης και βέβαια ο γνωστος μαλακας πρωθυπουργος)

ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


που θα απαντούσε στα παραπάνω ερωτήματα,γιατί (λέει)
ο Λογιστικός Έλεγχος καλλιεργεί την αυταπάτη αποφυγής των διεθνών υποχρεώσεων της χώρας !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Οπότε,τι ψάχνεις βρεις;

Λέω... μπας και ο Καζάκης (μαζί με κάποιους άλλους) κάνουν την κίνηση ματ και αρχίσει η πραγματική ενημέρωση με αριθμούς ουσίας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου