Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

ΠΑΤΕΡΑ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΤΑ ΝΕΑ;

Πατερα τα εμαθες τα νεα; Βομβαρδιζω τον φιλο σου τον Κανταφι....ξερεις αυτον τον βεδουινο που περσι πηγα και τον παρακαλουσα να επενδυσει στην Ελλαδα....Αυτον που ηταν στην Σοσιαλιστικη Διεθνη που ειμαι προεδρος...Θα του αλλαξω τα φωτα πατερα σοσιαλιστικα...θα εχει και παραπλευρες απωλειες πατερα αλλα δεν πειραζει τι αξια εχουν μερικες ανθρωπινες ζωες μπροστα στα βαρελια πετρελαιου και στα κερδη των αγορων....Γιατι ξερεις  εγινα ανθρωπος των αγορων και του μεγαλου κεφαλαιου αναβαθμιστηκα πατερα...
Πατερα τα εμαθες τα νεα;Τους εβαλα στο Δ.Ν.Τ τους Ελληνες....Θα παρω πισω  οσα ειχαν κερδισει με αγωνες και θυσιες πατερα...Και οσα δικαιωματα και ελπιδες για καλυτερη ζωη που τους ειχες δωσει εσυ πατερα...Θα τους ξεσκισω στους φορους θα τους παρω το χαμογελο απο τα χειλη θα τους γυρισω πισω στην εποχη του πατερα σου πατερα.....Με εκτιμουν οι φιλοι μου στην Ευρωπη και στην Αμερικη  με ειπαν και μεγαλο σκεπτομενο  τετοιο γλυφτη και κολαουζο των τραπεζιτων σαν και εμενα δεν εχουν ξαναδει πατερα....Αν μπορουσα να ξαναανοιξω και τα κολαστηρια της Μακρονησου θα το εκανα πατερα οπως εκανε ο δικος σου πατερας πατερα....Θα τα ονομαζα και εγω συγχρονους Παρθενωνες ....Παντως θα με γραψει η ιστορια  σαν τον μεγαλυτερο δοσιλογο πρωθυπουργο που περασε ποτε απο την χωρα πατερα .....
Τα εμαθες τα νεα πατερα;Θα ειμαι ο τελευταιος πρωθυπουργος των Παπανδρεου πατερα γιατι μαλλον θα την κοπανησω νυχτα πριν με λυντσαρει ο κοσμος για τα "" καλα που του εχω κανει"" και ετσι θα γυρισω πισω στην πατριδα πατερα στην αγαπημενη μου Αμερικη....
Αυτα μεχρι στιγμης τα νεα πατερα.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου